Inglot, Colian, Reserved, Solaris, Irena Eris… lista polskich firm rozwijających swoje interesy na Bliskim Wschodzie wydłuża się z roku na rok. Przedsiębiorstwa te związane są z różnorodnymi branżami. Polacy są dziś w stanie zaproponować bliskowschodnim konsumentom atrakcyjne towary i innowacyjne rozwiązania w zakresie transportu oraz przemysłu. Wyniki finansowe wymiany handlowej pomiędzy Polską a krajami arabskimi mogą być znacznie wyższe. Eksport do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, największego odbiorcy polskich towarów w rejonie Zatoki Perskiej jest wciąż niski w porównaniu do europejskich partnerów, a to oznacza, że w kontaktach handlowych między Polską a krajami arabskimi wciąż jest wiele do zrobienia. Zanim zaczniemy nadawać tempo handlowemu dialogowi, zadajmy kilka ważnych pytań:
Jak mówić o kredytach w krajach, w których lichwa jest haram?
Jak w regionie wygląda marketing i sprzedaż?
Jakie faux pas popełniają zachodnie marki w komunikacji?
Szansa poznania odpowiedzi na postawione pytania oraz wiele innych pojawi się już 13 czerwca od godziny 10:00. W Sali Wystawowej Auditorium Maximum UJ odbędzie się Forum Biznesu Azjatyckiego – Bliski Wschód.
Organizatorzy wydarzenia – Stowarzyszenie Into The East – pomogą dowiedzieć się jak wyglądają interesy na Bliskim Wschodzie, a zwłaszcza jak zjawiska kulturowe wpływają na biznes w tej części świata.
W programie przewidziane są spotkania ze specjalistami oraz naukowcami, prelekcje poświęcone bankowości muzułmańskiej, strategii budowania marki oraz komunikacji międzykulturowej. Spotkanie będzie szansą na porozmawianie z praktykami – osobami, które miały możliwość w pełni zanurzyć się w świecie wschodnich inwestycji. Wymiana doświadczeń pomoże uchronić przed popełnieniem pewnych błędów wynikających z różnic kulturowych, a także zapewni okazję do dyskusji nad przyszłością polskich inwestycji na Bliskim Wschodzie.
Forum Biznesu Azjatyckiego – Bliski Wschód to pierwsza odsłona cyklu spotkań poświęconych różnym obszarom Azji. Za organizację wydarzenia odpowiedzialne jest Stowarzyszenie Into the East – organizacja skupiająca młodych specjalistów ds. Bliskiego i Dalekiego Wschodu. ITE aktywnie działa na rzecz szerzenia świadomości różnic kulturowych na styku obcych cywilizacji zwłaszcza na polu biznesowym.
Przedsprzedaż biletów na wydarzenie rusza 1 czerwca.
Więcej informacji o wydarzeniu:
https://www.facebook.com/